sobota, 18 maja 2013

Pakowanie czas zacząć!

hei.
Przygotowania do wycieczki idą pełną parą. Do teraz nie mogę w to uwierzyć, że jadę do Paryża! Byłam pewna, że zobaczę go dopiero na 18-stkę.  Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo w Opolu jest pogoda w kratkę..ale oby nie było upału i deszczu we Francji!

 a w czasie przerwy na pakowanie...zajadam się babeczką, która idzie później w brzuch >_<
 Niech się już szykuje, bo przybywa Graż!

 Następny post będzie po moim przyjeździe do domu, czyli najprawdopodobniej (jak mi się uda :D ) to będzie piątkowy wieczór (24.05) :) 

Trzymajcie się! :*

7 komentarzy:

  1. miłej zabawy kochana!

    zapraszam na indyka w pomaranczach i na rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pobytu :)
    obserwuje i zapraszam do mnie: doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego pobytu w Paryżu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci tej wycieczki ♥

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jedziesz do Paryża, ale zazdroszczę! Życzę miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuuuuuuuu! Też chcę do Paryża!

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, a też to zrobię :)
    Nie oszukam.
    A może spodoba Ci się i zostaniesz na dłużej?
    http://youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń