poniedziałek, 27 października 2014

Narzeczony mimo woli




Idealny film na jesienny wieczór? Większa część kobiet powie- komedia romantyczna! A ja do tej części należę. Te filmy potrafią wyciągnąć z największego doła, dzięki nim wierzymy w prawdziwą miłość, w księcia na białym koniu. Pokazują nam, że miłość przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie i dopada każdego, nawet najbardziej zabieganą kobietę czy mężczyznę! 

Przykładem takiego filmu jest: "Narzeczony mimo woli" z Sandrą Bullock i Ryanem Reynoldsem w rolach głównych.
 Margaret grozi deportacja z kraju do Kanady, więc jak chce zostać w Stanach to musi wziąć z kimś ślub, bu uzyskać amerykańskie obywatelstwo. Postanawia wyjść za mąż, za swojego asystenta Andrewa. Do fikcyjnego związku zmuszają ją niespodziewane okoliczności. Para wyjeżdża na weekend do rodziny Andrewa na Alaskę, a tam czekają na nich miłosne perypetie...

6 komentarzy:

  1. Świetny jest ten film! :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film kilka razy i bardzo mi się spodobał ;P
    Jest idealny na jesienny wieczór ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. będę musiała obejrzeć :)
    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam ten film,uwielbiam Margaret ! :D
    obs/obs ? Ja już :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń